סטאס קרופצקי
בלוגר, צלם ,מייסד הסטודיו
Point Of View 360
תוכן עניינים
התחרות בתחום עיצוב פנים קשה ואכזרית. זה מוכח סטטיסטית. רק בישראל קיימות עשרות אלפי חברות רשומות העוסקות בעיצוב הפנים, וכולן מתחרות על ליבו של הלקוח. זהו תחום שבו המעצב חייב למצוא דרך להתבלט ולקדם את שירותיו בצורה אפקטיבית. אם לא – אפילו אם אתה הכי מקצועי ומוכשר, אתה עלול להפסיד בתחרות לאלה שמשווקים את עצמם בצורה חכמה.
איך אפשר להימנע מזה? התשובה היא – השקת קמפיין שיווקי אפקטיבי. בשביל זה על החברות העוסקות בעיצוב פנים חייבות להביא הרבה אלמנטים ויזואליים מרשימים של עבודותיהם ולהציג אותם בערוצים שונים. והם גם חייבים לקבל דימויים חדשים כל הזמן על-מנת לרענן את החומר הפרסומי. אבל זה לא קל. מדוע?
המעצבים זקוקים לפרויקטים מוכנים על-מנת לצלם תמונות מרשימות של עבודותיהם. אבל מה עושים כשכל הפרויקטים נמצאים בשלבי עבודה שונים, ואין כרגע שום פרויקט מוכן? מאיפה לוקחים תמונות לקמפיין שיווקי במקרים כאלה?
במצב כזה, החברה לעיצוב פנים חייבת לשכור את שירותיו של סטודיו להדמיות אדריכליות. רנדרינג תלת-מימדי מאפשר לך להראות את התוצאה הסופית של הפרויקטים שעדיין לא הושלמו במציאות, או שהביצוע שונה מאוד מהתכנון המקורי.
כך החברה לעיצוב פנים יכולה לקבל הדמיות יפות ומרשימות. וכאן נשאלת השאלה: מהי הדרך הכי טובה לשלב את החומרים האלה בקמפיין שיווקי?
במאמר הזה נציג בפניכם 5 דרכים אפקטיביות לקידום החברה באמצעות ההדמיות!
הדמיה Point of View 360
שיווק ברשתות חברתיות
וכחות ברשתות חברתיות היא חובה עבור המומחים בתחום אדריכלות ועיצוב פנים, על-מנת לקדם בהצלחה את הערכים שלהם ולשווק את שירותיהם בצורה אפקטיבית. הם חייבים דף עסקי מעוצב היטב בפלטפורמות הכי פופולריות, כגון פייסבוק ואינסטגרם, וגם באתרים המיוחדים, כמו פינטרסט. בכל אלה טמון פוטנציאל גדול למציאת לקוחות חדשים והרחבת הפופולריות של המותג שלכם. אבל כדי להשיג את כל המטרות האלה, האדריכל או המעצב חייב לוודא שהדף שלו פעיל ומכיל המון תמונות של העבודות שלו באיכות גבוהה. אם הדף לא מתחדש באופן קבוע, העוקבים ישכחו ממך די מהר. לפיכך, רמת ההצלחה של המותג ברשתות חברתיות נקבעת ע”י שימוש בדימויים יפים ומרשימים.
אם אין צילומים חדשים של עיצובים מוכנים, ניתן להזמין הדמייה ממוחשבת איכותית, כדי להראות את העבודות שלך שנמצאות עדיין בשלבי פיתוח או קיימות בינתיים רק על הנייר. כך הדף שלך יישאר פעיל ולא יאבד עוקבים. חוץ מלהציג קונספט חדש, ניתן להשתמש בהדמייה תלת-מימדית לסוגי תוכן נוספים – למשל, בתור איור לטיפים לעיצוב הבית שהמומחה משתף עם קה העוקבים. במקרה כזה שימוש בעבודות משלך יהיה הרבה יותר אפקטיבי מתמונות מקריות שהורדת מהסטוקים.
הדמיה Point of View 360
ניוזלטר בדוא"ל ובמסנג'ר
ניוזלטר היה ונותר אחת הדרכים הכי אפקטיביות להביא את החומר הפרסומי שלך לקהל. הערוצים הכי פופולריים, נכון להיום – דוא”ל, ווטסאפ והמסנג’ר של פייסבוק. אנשים מעדיפים את הניוזלטר כדרך פחות פולשנית לקבלת מידע אודות שירותים ומוצרים,, בהשוואה לשיטות פרסום אחרות. זה תקף לגבי כל התחומים, כולל עיצוב פנים ואדריכלות.
ניתן להסביר את האפקטיביות של ניוזלטר גם בכך שאנשים מצטרפים לרשימת התפוצה מרצונם – זה אומר שכבר יש להם התעניינות מסוימת לשירותים שמספקת החברה לעיצוב פנים. ועל-מנת שימשיכו להתעניין, התוכן בהודעות שהם מקבלים חייב להיות מושך וצבעוני, וכמובן להכיל תמונות יפות.
וכאן נכנסת לתמונה הדמייה של הפרויקט האדריכלי או העיצובי, על-מנת להגדיל את האפקטיביות של התוכן השיווקי. דימויים בגרפיקה ממוחשבת משמשים איור נפלא לניוזלטר מכל סוג – בין אם זה מכתב ברכה, סיפור של מותג, עלוני מידע שוטפים וכו’. חברת עיצוב יכולה לקבל תמונות בגרפיקה ממוחשבת במיוחד לסדרת תפוצה מסוימת כדי לוודא שהן מתאימות לנושא. וכמו שכבר אמרתי, הם יכולים לקבל כמה תמונות שצריך. יותר מזה – משום שניתן לקבל אפקטים ויזואליים של העיצוב בסגנונות שונים, עם סוגים שונים של רהיטים וחפצי נוי, פשוט יותר לכוון את ההודעות בהתאם להעדפות של קהל היעד.
גוגל
על-מנת שאתר האינטרנט של החברה יביא הרבה תוצאות איכותיות ,הוא חייב להתבלט באמצעות התוכן המעניין והשימושי ולתפוס מקום גבוה בדירוג של גוגל. שימוש בהדמיות ממש עוזר להשיג את המטרות האלה, וזאת הסיבה:
טכנולוגיית הדמייה מאפשרת לך לקבל תמונות חדשות מבלי להמתין לסיום הפרויקט. זה אומר שניתן להעלות לאתר תמונות חדשות ואיכותיות באופן שוטף. ניתן להשתמש בתמונות לא רק בפורטפוליו אלא גם במחלקות אחרות של האתר – בבלוג, למשל. תוכן טרי שמתחדש בקביעות עוזר למשוך את תשומת הלב של גוגל ולהעלות את הרייטינג של האתר. זה גם נותן למבקרי האתר מושג לגבי הפעילות המקצועית של האדריכל או המעצב. ראו דוגמה בבלוג שלנו…
הדמיה Point of View 360
חומר פרסומי מודפס
שימוש בהדמיות טוב לא רק לאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. ניתן גם לנצל אותן באופן אפקטיבי בחורים פרסומיים מחוץ לרשת – כגון פליירים, עלונים, כרטיסי ביקור ועוד. שימוש בהדמיות תלת-מימדיות מאפשר לחברות לייצר חומר מודפס איכותי עם תמונות מעולות בכל סגנון, לכל עיצוב פנים או חוץ – מה שתורם רבות להצלחה השיווקית של המותג.
למשל, עלונים איכותיים או באנרים גדולים ברזולוציה גבוהה עם עיצוב מושך יכולים לשמש לקידום החברה בתערוכות או ירידים מקצועיים. הם יעזרו לעסק שלך לבלוט בזכות האיכות ומגוון רחב של רעיונות יצירתיים שהם מציגים.
הדמיה Point of View 360
פרסומים בכתבי עת מקצועיים
פרסומים במגזינים, אתרים ובלוגים מקצועיים הם דרך נפלא לצבור מוניטין, להפוך את המותג שלך בתחום אדריכלות או עיצוב פנים להרבה יותר מוכר ולמשוך הרבה לקוחות פוטנציאליים חדשים. זה כולל (……) ורבים אחרים. כאשר המעצב מפרסם משהו במקורות האלה, הוא יכול לאייר את דבריו בתמונה ריאליסטית תלת-מימדית של העבודות שלו באיכות ש ל צילום. זו דרך טובה,משום שאם יש לך רעיונות אקסקלוסיביים שטרם באו לידי ביטוי במציאות, ניתן להדגים אותם באמצעות גרפיקה ממוחשבת ריאליסטית ואיכותית.
חוץ מזה, ההדמייה טובה כאשר חייבים לערוך את התמונה במהירות בהתאם לדרישות המגזין. למשל, אם מבקשים ממך תמונות ברזולוציה גבוהה יותר, ניתן לבקש מהחברה העוסקת בהדמיות תלת-מימדיות לספק את התמונה באיכות הרצויה. או למשל אם חייבים לעשות דגש על פריט מסוים בתמונה – מעצבי תלת-מימד יעשו את זה בקלות, כי כבר יש להם סצינות מוכנות של עיצוב הפנים בתלת-מימד ששימשו ליצירת החומרים המקוריים. זה יאפשר להם יצור את הדימויים הדו-מימדיים החדשים כולל השינויים הדרושים תוך זמן קצר.
רנדרינג תלת-מימדי של עיצוב פנים יכול להועיל לקמפיין השיווקי של המעצב בכמה דרכים. הוא מרחיב את האפשרויות של הרשתות החברתיות ושיווק באמצעות הדואר האלקטרוני, ועוזר להעלות בגוגל את הדירוג של אתר האינטרנט של החברה. כמו כן, ניתן להשתמש בהדמיות לחומרים מודפסים באיכות גבוהה שיעזרו למעצבים לפרסם במקורות המובילים בתחום.
רוצים קמפיין שיווקי מדהים שיבליט אתכם על רקע המתחרים? אנחנו נשמח לעזור! צרו קשר וקבלו עוד היום שירות מקצועי ותוצאות איכותיות בזמן קצר ביותר!
הדמיה Point of View 360
להתקדם להדמיה תלת מימד
כדי להקים פרויקט הדמייה שלכם, מלאו טופס זה. מנהל סטודיו שלנו ייצור איתכם קשר מיד לאחר מכן כדי לספק מידע נוסף על אופן שליחת מידע נדרש לצורך יצירת הצעת מחיר
הבלוג שלנו
הדמיות מרהיבות: שילוב טבע ואדריכלות בוילה פרטית – Copy
השתתפנו בפרויקט “הבתים היפים בישראל” בערוץ 12 עם הדמיות ייחודיות לעיצוב הבית. השנה הייתה שנה קשה ומאתגרת עבור כולנו, אבל עבורנו בסטודיו, העבודה הפכה לנקודת
הדמיות מרהיבות: שילוב טבע ואדריכלות בוילה פרטית
הדמיות מרהיבות: איך שילבנו טבע ואדריכלות בפרויקט וילה פרטית הקדמה אנו שמחים להציג את הפרויקט החדש שלנו בעיצוב נוף עבור וילה פרטית, שנוצר בשיתוף פעולה
פרויקט הדמיה כולל עיצוב פנים והדמייה אדריכלית
מרעיון עד למציאות: ניתוח מקרה של הדמיית קונספט של עיצוב פנים והדמיה לבניין בלב ירושלים הקדמה יצירת קונספט עיצוב פנים והדמיית ארכיטקטורה של בניינים היא
על הבלוג שלנו
שמחים שקפצתם לבקר. אספנו עבורכם בבלוג שלנו מגוון תכנים מעולים: אפליקציות העיצוב שימושיות ביותר, חשיפה לפרויקטים חדשים, אסונות העיצוב הגדולים ביותר ועוד אגב, המלצה חמה שלנו בשביל לא לפספס כדאי להירשם לניוזלטר שלנו.
הצטרפו לניוזלטר שלנו, ואל תצפו לספאם, כאן זה לא יקרה
הסכמה לקבלת תוכן שיווקי/פרסומי