פורסם ב- כתיבת תגובה

הדמיות תלת מימד : 5 שיטות לבלוט על רקע המתחרים בשיווק נדל”ן

הדמיות תלת מימד : 5 שיטות לבלוט על רקע המתחרים בשיווק נדל”ן

סטאס קרופצקי

סטאס קרופצקי

בלוגר, צלם ,מייסד הסטודיו
Point Of View 360

תוכן עניינים

חומרים שיווקיים בתחום הנדל”ן מהווים בסיס מצוין למשיכת לקוחות חדשים והעמקת קשר עם הלקוחות הקיימים. איור מושך של הנדל”ן יוצר יתרון תחרותי – שזה חיוני ביותר בשוק הנדל”ן התחרותי כל-כך.

 ההזדמנות לרווחים גבוהים מושכת לתחום שחקנים חדשים, השואפים לנגוס בנתח של שחקנים אחרים. על-מנת להצליח, הם מפעילים שיטות יותר ויותר מתוחכמות למשיכת לקוחות חדשים. יש להם נוכחות מאסיבית ברשת והם משיקים קמפיינים פרסומיים מצליחים שבהשוואה אליהם אסטרטגיית שיווק קלאסית נראית מיושנת ולא רלוונטית.

דבקות בשיטות המסורתיות מביאה לכך שהשחקנים החדשים והשאפתנים תופסים את מקומם של מובילי שוק ותיקים. כדי לסגור יותר עסקאות, סוכן הנדל”ן יכול לנסות להגדיל את התפוצה בעזרת החומרים הקיימים, אבל כמות הלקוחות לא עומדת בציפיות. הסוכן חייב להשקיע יותר ויותר כספים בקידום על-מנת לתחזק את הצמיחה.

האם המומחים לנדל”ן יצליחו להימלט מהמעגל הסגור הזה? ברור!

בכך שישנו אסטרטגיה וילמדו להתבלט ביחס למתחרים. אז מה עושים כדי שההצעות שלכם יבלטו לעין? המפתח לכך הוא חומרים שיווקיים חדשניים באיכות גבוהה. בתור חברה העוסקת ביצירת הדמיות תלת מימדיות אנו יודעים להביא את התמונות לרמה חדשה ולגרום להצעה שלכם לבלוט. בואו ונבחן 5 שיטות בטוחות לגרום ללקוח להתקשר אחרי צפייה במודעות או כניסה לאתר  שלכם.

השתמשו בהדמיות תלת מימד של עיצוב פנים ואדריכלות במודעות שלכם

זה נכון שהלקוח הפוטנציאלי מחפש מידע על הפרויקט שלכם, אבל דווקא תמונה מושכת היא זאת שגורמת לו להתעכב על המודעה שלכם. ואם הוא אוהב את מה שהוא רואה, הוא ימשיך לקרוא על הפרויקט. מכאן עולה הצורך באיורים ייחודיים.

הערך של הדמייה הוא בכך שניתן לקבל חומרים איכותיים לשיווק נדל”ן מבלי לצאת מהמשרד, וכיום זה רלוונטי במיוחד. הדמייה תלת-מימדית מראה לכם את המבנה מבפנים ומבחוץ באופן ריאליסטי ברמה של צילום, והופכת את זה לסיפור מרתק. מומחה להדמיות ימצא את התאורה המושלמת, יוסיף כל עיצוב שתרצו וייצור דימוי מדהים שימשוך מבקרים רבים.

במה שקשור למראה החיצוני, היתרונות של תלת-מימדית עוד יותר בולטים. האומן יכול לבחור אתה עונה שהכי מתאימה לבית מגורים. שום תנאי מזג אוויר לא ימנעו יצירת תמונות מוצלחות ביותר. אם קהל היעד שלכם מורכב בעיקר מתושבים מקומיים, כדאי לכם לשקול להשתמש בתמונות מהזוית של מעוף ציפור.  כידוע, התושבים המקומיים מייחסים הרבה חשיבות לסביבה הקרובה, ותמונות מהאוויר יעזרו להם לראות אותה.

הדמיה Point of View 360

7 טיפים שיעזרו לכם לחסוך זמן וכסף בהדמיה תלת מימדית

השתמשו בסיור וירטואלי VR עבור האתרים שלכם

סיור וירטואלי במציאות מדומה  (VR)  מספקות מבט של 360 מעלות על פנים הבית, לעתים עם דלתות פתוחות לחדרים הסמוכים. כשמשתמשים בהם לשיווק נדל”ן הם נותנים לאנשים הרגשה של בית חמים ומעניקים להם הבנה מלאה של עיצוב הפנים. גם אם האדם נמצא בעיר או מדינה אחרת או בכלל מעבר לאוקיינוס, הוא נרגע כשהוא מקבל את כל המידע הרלוונטי. הוא נהנה לטייל בין חדרי הבית ולדמיין איך הוא מבלה שם עם המשפחה, מארח חברים לארוחה טעימה ונהנה, לכן הוא קובע פגישה ורוכש מיד כרטיסי טיסה.

כל היתרונות של רנדרים תלת מימדיים קבועים נכונים גם לגבי תמונות פנורמיות בתלת מימד. השליטה המלאה של האומן  בתאורה אפילו עוד יותר חשובה, כי זה עלול להוות בעיה במצלמת 360 ° והיכולת לתפוס אור וצל בצורה נכונה. יותר מזה, אפשר לעשות את התמונה בכל רזולוציה כי בשביל רנדרינג אין צורך במצלמה פיזית. ואם הרקע כבר נוצר להדמייה של אובייקט אדריכלי אחר, רוב העבודה כבר נעשתה והבעלים של סוכנות הנדל”ן  משלם רק עבור הדמייה ב- 360 °.

דוגמה לסיור וירטואלי

המזמין חברה לבנייה “שפיר”
הדמיה : Point of View 360

השתמשו באנימציה תלת-מימדית ברשתות חברתיות

בדומה לתמונה פנורמית של מציאות מדומה,  וידאו נותן לכם תחושת נוכחות, כאילו אתם באמת מבקרים בתוך הבית או הדירה. זה יכול להיות יותר מצפייה: המצלמה יכולה לנוע בתוך המבנה על-מנת שהצופה יוכל להבין את המרחב והמימדים. בנוסף, הסרטונים יכולים לשמש ככלי שיווקי עוצמתי ביותר עבור סוכני נדל”ן שמחפשים לקוחות ברשתות החברתיות.

לאומן שיוצר אנימציה אדריכלית יש שליטה מלאה בסצנה. הוא שולט במצלמה, בתאורה, במרקמים, הוא יכול להשתמש בכל נוף ולהוסיף כל אביזר הקיים בספריית הדגמים של הסטודיו. הודות לכך האנימציה התלת-מימדית יכולה להציג את היתרונות של הבית בצורה אפילו יותר אפקטיבית מצילומי וידאו.

הדמיה Point of View 360

השתמשו ב- Virtual Staging בכל החומרים השיווקיים

החומרים  השיווקיים שלכם יכולים לחשוף את הפוטנציאל של המבנה. הרי הלקוח מחפש לא סתם בית אלא אפשרות ליצור את המרחב המושלם בשבילו ובשביל משפחתו. כמה פעולות פשוטות, כגון הוספת ריהוט לחדר ריק או גינה יפה בחצר יעזרו להם להבין מה הם יכולים לקבל. Virtual Staging יכול לעזור לכם בזה.

Before After

הדמיה Point of View 360

המזמין :הנלת בניין דרייב אין
הדמיה Point of View 360

תשתמשו בתכנית מכר תלת מימדית של כל קומה למודעות ואתרי אינטרנט

תוכנית מפורטת של כל הקומות מאפשרת ליצור תמונה מלאה יותר של הנכס בחומרים שיווקיים. הצופה יכול לאמוד במהירות את פריסת המבנה, המימדים והפרופורציות, ולראות מה יהיה התפקיד של כל אזור. תוכניות של כל הקומות מסירות את הספקות של הלקוחות ומעלות את רמת הביטחון שלהם בעת הפניה לסוכן נדל”ן.

אבל בשביל לבלוט בקרב המתחרים, אתם זקוקים לחומרים שיווקיים איכותיים יותר. מה אם הייתם יכולים להראות לא רק את פריסת הנכס אלא גם לתת סקירה של חדר? בדיוק לזה משמשת התוכנית

Before After

תכנות ועיצוב פנים :קרן אלבויים
הדמיה Point of View 360

החומרים לשיווק נדל”ן הם כמו סוכני מכירות שעובדים בשביל העסק שלכם 24/7. לכן חשוב לשכור עובדים טובים. ועם רמת תחרות גבוהה כל-כך חשוב לוודא שהם אכן הטובים ביותר. שירות יצירת הדמיות תל-מימד שלנו  Point of View 360  יאפשר לכם להביא את החומרים הויזואליים לרמה חדשה ולהפוך אותם למשאבים עוצמתיים.

צריכים העכרת מחיר להדמיה?
תקבלו ב60 שניות בלבד למייל

להתקדם להדמיה תלת מימד

כדי להקים פרויקט הדמייה שלכם, מלאו טופס זה. מנהל סטודיו שלנו ייצור איתכם קשר מיד לאחר מכן כדי לספק מידע נוסף על אופן שליחת מידע נדרש לצורך יצירת הצעת מחיר 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הבלוג שלנו

הכל

ברכה לשנה חדשה

פשוט רוצים לאחל לכם שנה טובה! חברים ולקוחות יקרים שלנו! במציאות משתנה כמו שלנו, עדיין ישנם דברים שלא ישתנו לשמחתינו גם בשנה החדשה.  חג שמח!

להמשך קריאה

על הבלוג שלנו

שמחים שקפצתם לבקר. אספנו עבורכם בבלוג שלנו מגוון תכנים מעולים: אפליקציות העיצוב שימושיות ביותר, חשיפה לפרויקטים חדשים, אסונות העיצוב הגדולים ביותר ועוד אגב, המלצה חמה שלנו בשביל לא לפספס כדאי להירשם לניוזלטר שלנו.

הצטרפו לניוזלטר שלנו, ואל תצפו לספאם, כאן זה לא יקרה

הסכמה לקבלת תוכן שיווקי/פרסומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.