פורסם ב- כתיבת תגובה

10 טיפים לקידום שירותי אדריכלות ועיצוב פנים באינסטגרם

טיפים לקידום שירותי אדריכלות ועיצוב פנים באינסטגרם
סטאס קרופצקי

סטאס קרופצקי

בלוגר, צלם ,מייסד הסטודיו
Point Of View 360

תוכן עניינים

הרשתות החברתיות הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו ובמיוחד בתקופת הקורונה, כאשר מדובר לא רק במדיה בידורית אלא בכלי שיווקי ופרסומי ויזואלי יעיל ומבדל. אדריכלים ומעצבי פנים אשר יוצרים “מוצר” ויזואלי פשוט חייבים ללמוד לנצל את הרשתות החברתיות לטובתם, למטרות שיווקיות ועסקיות. כיוון שאינסטגרם (מבית פייסבוק) נחשבת כיום לרשת החברתית הפופולרית בעולם, עם יותר ממיליארד גולשים פעילים מדי חודש, זה מקום שכל אדריכל ומעצב פנים שמכבד את עצמו חייב להיות בו. הודות לאופייה החזותי “אינסטוש” נהדרת להצגת אפקטים ויזואליים מרשימים של פרויקטים אדריכליים. כמו כן, אינסטגרם מציעה אפשרויות קידום יעילות, מסייעת לבדל ולחזק מותג ולרכוש את אמונם של קהל לקוחות פוטנציאליים.

אז איך תעשו את זה נכון ותפיקו את המיטב מהאינסטוש? היכנו עבורכם 10 טיפים מנצחים לעבודה הנכונה באינסטגרם

פתחו חשבון עסקי

אוקי, מוכנים לצאת לדרך? יאללה, מתחילים. הדבר הראשון שאנשי המקצוע חייבים לעשות כדי להפיק תועלת מהאינסטגרם הוא להגדיר נכון את החשבון העסקי שמאפשר להשתמש במגוון אפשרויות המשפרות את אסטרטגיית הקידום באינסטגרם עבור האדריכלים: 1. גישה לניתוח נתונים 2. מעקוב אחרי פעילות העוקבים 3. נתוני כניסות, לייקים ושיתופים לתוכן שאתם מפרסמים ועוד. יתרון נוסף של חשבון עסקי הוא האפשרות לקידום ממומן. מודעות פרסום באינסטגרם ניתן לבנות דרך המערכת של פייסבוק, מה שאומר שבעל העמוד יכול להשתמש בכל מגוון הכלים של שיווק ממוקד של פייסבוק.

כמו כן, חשבון עסקי מאפשר לכם להוסיף קישורים לסטוריז באינסטגרם. ובאופן כללי קהל הגולשים באינסטגרם מתייחס יותר ברצינות לחשבונות עסקיים – משום שהם נראים מקצועיים יותר ומספקים לגולשים יותר מידע מהחשבונות הרגילים. לכן ניהול דף עסקי הוא דרך בטוחה להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים.

הקפידו על מילוי פרטים

מה קורה כאשר לקוח פוטנציאלי מתעניין בשירותי אדריכל אבל לא יודע איך ליצור איתו קשר? ברוב המקרים הוא פשוט יחפש מישהו אחר. משום כך אסטרטגיה מוצלחת של קידום אדריכלים באינסטגרם כוללת גם מילוי מדוקדק של כל הפרטים בפרופיל. חובה להוסיף את לוגו החברה, תיאור קצר של השירותים שאתם מספקים וקישור לאתר העסקי. בצורה כזאת, אם הלקוח הפוטנציאלי ירצה לקבל מידע נוסף, הוא יהיה במרחק הקלקה.

עמוד איסנטגרם של מעצבת פנים : עינב רוסיאנו

תזמון נכון זה שם המשחק

תפרסמו פוסטים חדשים אך ורק בשעות שקהל היעד שלכם הכי פעיל בהן. על מנת לגלות מתי זה קורה חייבים לערוך מחקר וניתוח קטן. למרבה המזל, אינסטגרם הקלה על המשימה בכך שהוסיפה את פונקציית ה- Insights המאפשרת לעקוב אחרי כל הפעילות בחשבון. אסטרטגיה זו מאפשרת לאדריכלים למצוא את הזמן המושלם להעלות תוכן חדש. לרוב המשתמשים הכי פעילים בשעות הערב ואחה”צ, אבל זה לא תקף לגבי כל החשבונות  באינסטגרם. על האדריכלים לנסות להעלות תוכן בשעות שונות כדי לגלות מתי קהל היעד שלהם הכי פעיל.

הוסיפו את התיוגים הנכונים

האסטרטגיה האפקטיבית הזאת יכולה לעזור לכם למשוך יותר עוקבים ולאפשר לאנשים רבים יותר לראות את העבודות של האדריכל. להלן כמה דוגמאות לתיוגים (האשטגים) פופולריים של אדריכלים באינסטגרם: #עיצובפנים,  #עיצובפניםוהוםסטיילינג, #עיצובישראלי,#אדריכלות, #עיצובבית, #עיצובסלון ודומה.

בשביל להוסיף תיוג לפוסט יש להקליד סולמית # ואז את מילת התיוג ללא רווח. יש המון האשטגים שונים אבל עדיף לא למהר עם זה. שניים-שלושה מתחת לכל פוסט זה לגמרי מספיק. כאשר האדריכלים משתמשים באסטרטגיה הזאת באינסטגרם, חשוב לוודא שהתיוגים תואמים את התמונה שהעלתם.

תעלו סטוריז באינסטגרם.

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הכי טובות לאדריכלים, והיא מציעה המון אופציות נהדרות לשיפור החשבון. סטוריז באינסטגרם היא בהחלט אחת מהן. זה מאפשר למשתמש לשתף תמונות, קטעי וידאו או טקסטים שיעלמו אחרי 24 שעות, או להוסיף לקטגוריה הזאת את התוכן המסומן בדף שלכם. האסטרטגיה הזו מאפשרת לאדריכלים לשמור על קשר עם העוקבים ולבדוק עד כמה הם פעילים בדף. מומחה לאדריכלות יכול להוסיף לסטוריז גם מיקום, האשטגים, מדבקות, סקרים, שאלות, מוזיקה ואלמנטים נוספים. לכל אחד מהם יש את היתרונות שלו. למשל, אם מוסיפים את המיקום של משרד האדריכלים או האשטאג שקשור בתחום הפעילות,זה יכול לעזור למשוך לקוחות שלא מקרב העוקבים.

כדי להוסיף עניין, אפשר להעלות סקר ולעודד פעילות כלשהי בקרב העוקבים. למשל, האדריכל יכול לבקש מהעוקבים לבחור את סוג הפרויקט האדריכלי המועדף עליהם – כך הוא יוכל לגלות מהו התוכן המועדף על העוקבים שלו.

תעשו שימוש נכון לתמונות

כשאתם בוחרים אילו תמונות להעלות, אל תשכחו שאינסטגרם מתקיימת על גבי מסכי הטלפון הקטנים יחסית. לא כדאי להעלות לשם תמונה פנורמית של פנים הבית שצולמה עבור מגזין. אם אין לכם אפשרות לצלם תמונות במיוחד שיתאימו לאינסטגרם בחרו בצילומים עם דגש על אלמנטים גדולים. לסירוגין, ניתן לחתוך תמונה גדולה לכמה חלקים ולהפוך אותם לגלריה או להעלות לסטורי. לא יודעים איך עושים את זה? כנסו לקישור!

כמה דוגמאות לחשבונות  שנראים טוב :
עמוד איסנטגרם של אדריכלית  אילנית ארגמן

עמוד איסנטגרם של מעצב ארז הייאט

הפרופיל שלכם יבלוט בזכות הדמיות תלת-מימד

הדמיות תלת מימד :Point of View 360

משום שאינסטגרם מבוססת על שיתוף תוכן ויזואלי (תמונות וסרטונים), חשוב שהאדריכלים ישתמשו באפקטים ויזואליים ברמה גבוהה. וכדי שהשיווק הדיגיטלי יצליח, חייבים להעלות תוכן חדש באופן קבוע. אבל לפעמים אין לאדריכלים מספיק חומר לפוסטים חדשים. זה הזמן להיעזר בהדמיות תלת-מימדיות. זה שימושי במיוחד עבור האדריכלים שאין להם מה להראות כי רוב הפרויקטים שלהם נמצאים כרגע בשלבי בנייה. סטודיו מקצועי יסייע לכם להציג כל פרויקט באור חיובי ביותר ולהדגיש את כל היתרונות שלו. כאשר משתמשים בהדמיות כחלק מאסטרטגיית הקידום באינסטגרם, האדריכלים יכולים להציג לראווה את יכולות העיצוב שלהם ולמשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים.

שמרו על קשר עם העוקבים

אינסטגרם זה לא רק סטוריז ופוסטים בנושאים שונים. זוהי רשת חברתית המחייבת תקשורת ושיתוף פעולה. האסטרטגיה הזאת קוראת לתקשורת מרבית עם העוקבים בחשבון. על כן מומלץ לאדריכלים לבדוק באופן קבוע את ההודעות האישיות, משום שאנשים המתעניינים בשירותי האדריכל יכולים לשאול שם שאלות. כמו כן, חשוב להגיב במהירות ובנימוס לכל תגובה שכותבים הגולשים.

שמרו על קשר עם העוקבים

בין אם המטרה שלכם היא למכור או להגדיל את קהל העוקבים, התוכן שלכם חייב להיות בהתאם. רוב המעצבים והאדריכלים שמקדמים את עמוד האינסטגרם שלהם בעצמם פשוט מעלים תצלומים של אובייקטים או עיצובי בתים עם מינימום הסברים.אבל הטקסט חשוב לא פחות מהתמונות. תארו את הפרויקט שלכם בצורה מפורטת, הוסיפו פרטים מעניינים וסיפורים מהחיים, והכי חשוב – תכתבו מהי התרומה האישית שלכם לפרויקט וכמה זה עלה. למי שלא יודע לכתוב -מומלץ לשכור איש מקצוע או לפנות לסוכנות פרסום, בהתאם לתקציב.

להלן כמה חשבונות אינסטגרם שאנו ממליצים לעקוב אחריהם:

עמוד איסנטגרם של מעצבת פנים :  אינגריד גואטה

תראו להם מה קורה מאחורי הקלעים

בין אם המטרה שלכם היא למכור או להגדיל את קהל העוקבים, התוכן שלכם חייב להיות בהתאם. רוב המעצבים והאדריכלים שמקדמים את עמוד האינסטגרם שלהם בעצמם פשוט מעלים תצלומים של אובייקטים או עיצובי בתים עם מינימום הסברים.אבל הטקסט חשוב לא פחות מהתמונות. תארו את הפרויקט שלכם בצורה מפורטת, הוסיפו פרטים מעניינים וסיפורים מהחיים, והכי חשוב – תכתבו מהי התרומה האישית שלכם לפרויקט וכמה זה עלה. למי שלא יודע לכתוב -מומלץ לשכור איש מקצוע או לפנות לסוכנות פרסום, בהתאם לתקציב.

להלן כמה חשבונות אינסטגרם שאנו ממליצים לעקוב אחריהם:

עמוד איסנטגרם של מעצבת פנים : נטלי לבון 

מי שמחפש שירותי אדריכל תמיד רוצה לדעת כיצד קורה כל הקסם. הם מתעניינים באיך האדריכלים יוצרים את הפרויקטים שלהם ומיישמים אותם בפועל. לכן אסטרטגיה אפקטיבית לקידום באינסטגרם חייבת לכלול את תהליך העבודה של האדריכל. זה יכול לכלול ישיבות ושיחות עם קולגות, יצירת ציורים ומצגות, השתתפות בכנסים מקצועיים, ביקור באתרי בנייה וכו’. כאשר מציגים את הפן הנסתר של תהליך העבודה, זה יכול לעזור לרכוש אמון בקרב קהל היעד.

שימוש באינסטגרם יכול מאוד לעזור לאדריכלים המעוניינים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולמצוא יותר לקוחות. זוהי רשת מושלמת לבניית יחסים פוריים עם לקוחות פוטנציאליים והגברת המודעות כלפי המותג שלכם.

10 טיפים פשוטים המתוארים כאן יעזרו לכם לבנות אסטרטגיית קידום מוצלחת באינסטגרם ולנצל את הרשת החברתית הזאת באופן מקסימלי.

בואו נהיה חברים!
עקבו אחרינו באינסטגרם כדי להיות מעודכנים בפרויקטים שאנחנו עובדים עליהם כרגע ואלה שכבר השלמנו, ולקבל השראה לפרויקטים הבאים שלכם. 

להתקדם להדמיה תלת מימד

כדי להקים פרויקט הדמייה שלכם, מלאו טופס זה. מנהל סטודיו שלנו ייצור איתכם קשר מיד לאחר מכן כדי לספק מידע נוסף על אופן שליחת מידע נדרש לצורך יצירת הצעת מחיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

הבלוג שלנו

על הבלוג שלנו

שמחים שקפצתם לבקר. אספנו עבורכם בבלוג שלנו מגוון תכנים מעולים: אפליקציות העיצוב שימושיות ביותר, חשיפה לפרויקטים חדשים, אסונות העיצוב הגדולים ביותר ועוד אגב, המלצה חמה שלנו בשביל לא לפספס כדאי להירשם לניוזלטר שלנו.

הצטרפו לניוזלטר שלנו, ואל תצפו לספאם, כאן זה לא יקרה

הסכמה לקבלת תוכן שיווקי/פרסומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.