פורסם ב- כתיבת תגובה

חדרי עבודה של במאים מפורסמים

חדרי עבודה של במאים מפורסמים

סטאס קרופצקי

סטאס קרופצקי

בלוגר, צלם ,מייסד הסטודיו
Point Of View 360

מעצבים מ- Budget Direct יצרו הדמיות תלת מימד של חדרי עבודה במאים מפורסמים, בהשראת סצנות מסרטיהם. אז, סביבת העבודה של ווס אנדרסון היא סימטריות וקישוטים שונים, האחיות ווצ’ובסקי מוקפות בניאון, ומשרדו של דייוויד לינץ’ דומה לבלק לודג’.

תוכן עניינים

Lilly Wachowski

לנה ולילי ווצ’ובסקי הצליחו ועזרו להגדיר את דמותה של שנות התשעים עם סרטם המטריקס . הסרט וההמשכים שלהן משתמשים באסתטיקה סייבר-פאנק שהפכה למהנה ואייקונית. אם אתם רוצים משרד בסגנון כזה  אז חדר שלהם הוא דוגמה טובה ,שימו לב למתקנים התעשייים, ריהוט משרדי נטוש משנות השמונים, עץ ממוחזר ושילוט. המשרד הביתי של מטריקס הוא פרויקט מגניב להשראה.

Wes Anderson

עם כל סרט, ווס אנדרסון הופך להיות למעצב פנים . במאי של סרט  המרוץ לצמרת של מקס פישר הוא האדריכלי הטוב ביותר. אנדרסון מעצב את התרים של הסרטים שלו עם סימטריה וקומפוזיציה שטוחה כדי לייצג את דמויותיו בעולם שהוא חלק מבמה תיאטרלית וחלקו של עולם חלומות אקספרסיוניסטי. המשרד הביתי של ווס אנדרסון חוזר לעידן לסרט משפחת טננבאום. הוא משלב צבעים אורגניים ובלאגן נבחר עם ריהוט מעוצב בקפידה.

Sofia Coppola

מבחינת עיצוב פנים, סופיה קופולה ידועה בעיקר בזכות המודרניזם האפל והמפואר של חדרי המלון בסרט “אבודים בטוקיו”. לסרט “מריה אנטואנטה” קופולה עיצבה מראה וינטג ‘עם פוקוס רך, מלא בצבעי פסטל ואהבה לשיק מתוחכם. כמו שאמרו המעצבים של הפרויקט , “הלכנו לכיוון האסתטיקה המקצועית של קופולה: שולחן איפור וינטאג ‘, קימורי בארוק והרבה גווים כחולים וזהובים רכים.”

Bong Joon-ho

במאי הסרטים הקוריאני בונג ג’ון-הו זכה לתהילה בינלאומית בשנת 2019 כאשר סרט “פרזיטים” הפך לסרט הראשון שאינו אנגלית שזכה באוסקר. הסרטים המגוונים של ג’ון-הו לא מנעו ממנו לפתח גנון חזותי מאוחד. מודרניזם בזכוכית עם רמז לטבע ,תוך תשומת לב מיוחדת למקורות האור: חלונות גדולים עם אור טבעי, מסכים זוהרים ואביזרים מרהיבים. הגיאומטריה ה’אקראית ‘והמשטחים המרקמים מוסיפים מעט שיק

David Lynch

החדר של דייוויד לינץ  נראה מצמרר וגם מסוגנן בסגנון החדר האדום מהסרט “טווין פיקס”. לפי דבריו של מעצבים: “כדי לקבל את המראה הסוריאליסטי הזה, תתחילו מחדר האדום מסרט “טווין פיקס”, תוסיפו אמריקנה קטנה משנות החמישים ותקליטו את ברכת הקול שלכם בסדר הפוך. ”

Pedro Almodóvar

עיצוב הפנים בסרטו האחרון של הבמאי פדרו אלמודובר, “כאב ותהילה”, מדגים את הפילוסופיה  הבמאי: אם כל אלמנט בולט, שום אלמנט לא בולט. עבור חדר עבודה של אלמודוברנים, המשמעות היא שהעיקר המאחד הוא ש”הכל מתאים “אם הוא נראה נהדר.”

קישורים בכתבה:

Budget Direct

על במאית  Lilly Wachowski  סרט המטריקס

על במאי  Wes Anderson סרטים המרוץ לצמרת של מקס פישר משפחת טננבאום 

על במאית  Sofia Coppola  סרטים  אבודים בטוקיו  מריה אנטואנטה

על במאי   Bong Joon-ho סרט  פרזיטים

על במאי  David Lynch סרט  טווין פיקס

על במאי Pedro Almodóvar סרט  כאב ותהילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הבלוג שלנו

על הבלוג שלנו

שמחים שקפצתם לבקר. אספנו עבורכם בבלוג שלנו מגוון תכנים מעולים: אפליקציות העיצוב שימושיות ביותר, חשיפה לפרויקטים חדשים, אסונות העיצוב הגדולים ביותר ועוד אגב, המלצה חמה שלנו בשביל לא לפספס כדאי להירשם לניוזלטר שלנו.

הצטרפו לניוזלטר שלנו, ואל תצפו לספאם, כאן זה לא יקרה

הסכמה לקבלת תוכן שיווקי/פרסומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *